Opracowanie na sukces polskich jabłek i Cydru Sopockiego na EXPO2015 w Mediolanie.
PROJEKT:
• opracowanie layoutu i grafik reklam prasowych oraz online
• copywriting i wstęp to komunikacji brandu
• projektowanie strony internetowej i publikacja www na urządzenia mobilne i komputery stacjonarne
Testowe 20.000 butelek ruszyło z Sopotu w świat , wkrótce jabłkowy sztorm w sklepach i pubach nie tylko nad morzem.
Prace nad nową identyfikacją dla PIKA miały swoje zwieńczenie i odsłonę podczas uroczystości z okazji 20-lecia firmy zoarganizowanego w Operze Bałtyckiej Realizacja: miejsce: Opera Bałtycka…
Kampania społeczna na billboardach w Gdańsku. Nasz projekt graficzny i copywriting zakładał szybką i zapamiętywalną komunikację – ochrona i bezpieczeństwo po zmroku dzięki odblaskom. Odwołaliśmy…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
Projekty logotypu i katalogu produktów dla producenta aluminiowych rozwiązań dla mebli i wnętrz.
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…