Opracowanie na sukces polskich jabłek i Cydru Sopockiego na EXPO2015 w Mediolanie.
PROJEKT:
• opracowanie layoutu i grafik reklam prasowych oraz online
• copywriting i wstęp to komunikacji brandu
• projektowanie strony internetowej i publikacja www na urządzenia mobilne i komputery stacjonarne
Testowe 20.000 butelek ruszyło z Sopotu w świat , wkrótce jabłkowy sztorm w sklepach i pubach nie tylko nad morzem.
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
Lexus Trójmiasto będzie miało w 2018r w stajni prawdziwe dzieło inżynierii i sztuki. To model LS czyli flagowa limuzyna Lexusa, dla której przygotowaliśmy odpowiednio dostrojoną…
Takie sklepy tworzą miłośnicy mody podczas, gdy w galeriach handlowych wszyscy ubierają się tak samo… Otrzymaliśmy zadanie stworzenia wizerunku i oprawy marketingowej wprowadzającej na rynek…
Marka ADAMS rozwija się znakomicie i wspomagamy ją od lat. Po uroczystym otwarciu nowej ultra nowoczesnej fabryki, nadszedł czas na nową kreację i odsłonę kampanii…
OUTDOOR dla DeWALT w skali maxi. Kampania outdoor | ambient polegająca na ustawieniu gigantycznych wiertarek w okolicach dystrybutorów marki tych znakomitych elektronarzędzi. Prace: modelowanie 3D i…