Niech przemówi gra obrazu i słów.
Nasza kreacja na potrzeby kampanii społecznej realizowana we współpracy z Wydziałem Ruchu Drogowego Gdańskiej Policji. Postawiliśmy na mocne zestawienie bardzo podobnych w brzmieniu zwrotów oraz bardzo podobnych aur fotografii. Pozorne podobieństwo ma za zadanie wywołać konsternację i przypominać, że szybko – a za szybko, robi różnicę.
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
Takie sklepy tworzą miłośnicy mody podczas, gdy w galeriach handlowych wszyscy ubierają się tak samo… Otrzymaliśmy zadanie stworzenia wizerunku i oprawy marketingowej wprowadzającej na rynek…
Kreacja wskazująca kogoś, kogo zima i szybkość nie predysponuje do doczekania wiosny, mówiąc dyplomatycznie. Kampania społeczna ZIMĄ ZWOLNIJ organizowana przez wydział ruchu drogowego gdańskiej policji….
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…