Opracowanie na sukces polskich jabłek i Cydru Sopockiego na EXPO2015 w Mediolanie.
PROJEKT:
• opracowanie layoutu i grafik reklam prasowych oraz online
• copywriting i wstęp to komunikacji brandu
• projektowanie strony internetowej i publikacja www na urządzenia mobilne i komputery stacjonarne
Testowe 20.000 butelek ruszyło z Sopotu w świat , wkrótce jabłkowy sztorm w sklepach i pubach nie tylko nad morzem.
Sesja fotograficzna dla magazynu LIVE & TRAVEL. Tym razem przed naszym obiektywem znakomity Mateusz Kusznierewicz. Live&Travel to magazyn Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy, czasopismo…
Koncept, design i przygotowanie do produkcji opakowań serii produktów suplementacyjnych FA CORE. Założenia i zastosowane właściwości materiałów: • minimalistyczny typowo męski styl • laminat czarny…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…
trwa aktualizacja projektu… case update in progress…